کد خبر : 1802275 | 14 دی 1400 ساعت 14:22 | 22.5K بازدید | 6 دیدگاه

دفاع راستی که می‌خواهد بهترین پاسور باشد(عکس)

دانیال اسماعیل‌فر یکبار دیگر مهره تعیین کننده تیمش در جریان برتری سرنوشت‌ساز دو بر صفر برابر پدیده بود.

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیلی فر دیگر حالا به پست دفاع راست سنجاق شده و محرم نویدکیا برخلاف هفته های ابتدایی فصل گذشته حتی در روزهایی که تیم نتیجه مورد نظر را نمی‌گیرد، نه پست او را تغییر می‌دهد و نه او را از ترکیب بیرون می‌گذارد.


دانیال در این فصل مانند نیم فصل دوم لیگ بیستم یکی از مهره‌های تعیین کننده سپاهان بوده و توانسته طی 13 بازی برای طلایی پوشان اصفهانی 3 مرتبه گلزنی کند و 4 مرتبه نیز برای هم تیمی‌هایش موقعیت گلزنی ایجاد کند.


مدافع راست تیم فوتبال سپاهان در مصاف حیاتی برابر پدیده نیز در کنار فرشاد احمدزاده ستاره تیمش بود و توانست در دقایق ابتدایی نیمه دوم در حالی که بازی گره خورده بود و شاگردان نویدکیا هم نمی‌توانستند آنطور که می‌خواهند موقعیت گلزنی ایجاد کنند، با پشت سر گذاشتن مدافع مستقیمش و ارسالی دقیق به تیرک دوم، زمینه ساز گل تماشایی فرشاد احمدزاده شود.

 

1679808

دانیال حالا در جدول گلزنان با چهار پاس گل پشت سر ترابی قرار داد که روز گذشته او هم نمایش درخشانی داشت و توانست با ارسال پاس گل اول تیمش مقابل تراکتور، با 5 گل به صدر جدول پاسورهای لیگ برتر برود.

 


پس از این گل بود که سپاهان نفس راحتی کشید و توانست تا انتهای بازی جریان بازی را به طور کامل در دست بگیرد و بارها روی دروازه شهرخودرو خطرساز شد، ولی در روزی که شهریار مغانلو موقعیت های پرشماری را با بی دقتی خودش و البته واکنش های خوب گلر جوان پدیده از دست داد، درنهایت ارسال در عرض اسماعیلی فر بود که با اشتباه بابک سلامت مقابل پای شهریار مغانلو افتاد تا به نوعی اسماعیلی فر سازنده گل دوم طلایی پوشان هم بوده باشد.


در مجموع دانیال اسماعیلی فر در مصاف با پدیده به خصوص در بخش تهاجمی نمایشی درخشان داشت و این بازیکن که آخرین مرتبه در اردوی خردادماه سال گذشته همراه با تیم ملی حضور داشت، امیدوار است بار دیگر اسکوچیچ در فهرست جدید نام او را در لیست نفرات مورد نظرش برای دو دیدار برابر عراق و امارات قرار بدهد.

دیدگاه‌ها